vineri, 27 februarie 2009

Nervi de primavara - George Bacovia

Primavara...
O pictura parfumata cu vibrari de violet.
In vitrine, versuri de un nou poet.
In oras suspina un vals de fanfara.

O noua primavara de visuri si pareri...

O lunga desteptare zvoneste imprejur,
E clar si numai soare.
La geamul unei fabrici o pala lucratoare
Arunca o privire in zarea de azur.

O noua primavara pe vechile dureri...

Apar din nou taranii pe haul din campie,
In infinit pamantul se simte tresaltand:
Vor fi acum de toate cum este orisicand,
Dar iar ramane totul o lunga teorie.

O, cand va fi un cantec de alte primaveri?.


E drept ca nu mai ploua, dar starea...e tot aia...Poate martisoarele vor mai aduce un strop de soare. Daca nu, ... contez pe iepuri. Aflati: Ghiocel si Copacel asteapta sa le facem maine o cusca, adica o casuta frumoasa pentru "iepuri cu suflet" la fereastra Martei.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am dori sa-i vedem si noi pe Ghiocel si Copacel. Nu postati niste fotografii cu aceste viitoare boluri alimentare cu iz de ostropel?

Roxana Creanga spunea...

Offf, anonimii astia flamanzi...Si cand te gandesti ca mai e si post! Domnule Anonim, (pt. ca o doamna/domnisoara nu ar putea simti asa ceva pentru niste biete vietati pufoase) asteptati fotografiile! Sunt pe vineeee!!!!

Anonim spunea...

cu ceva intirziere vreau sa va multumesc pentru inserarea adresei blogului meu /cuvinte-sunete-imagini/ in paginile dvs. absolut intimplator am ajuns aici, cautind nici io nu stiu bine ce... am zabovit pret de citeva zeci de minute... am citit, am ascultat, am privit... fotografiile inserate in poemul "nervi de primavara" va apartin, nu? 's tare faine...
voi reveni...
toate cele bune si de folos,
bogdan

Roxana Creanga spunea...

Bine ati venit pe la mine, domnule S! Nu aveti de ce-mi multumi. Poate ca ar fi mai nimerit s-o fac eu, dar nu as vrea sa fac exces de politeturi. Nu am scris niciodata, desi n-ar strica, despre criteriile de selectie ce stau la baza alegerilor mele. Poate ca mi-a fost teama de ridicol, caci "pe net" toata lumea isi face de cap. Nu prea exista reguli, nici morale, nici de uitilizare, nici de alegere ca in cazul de fata. E o idee buna sa pun intr-un coltisor un inscris, ceva care sa lamureasca despre mine in raport cu altii.Despre fotografii...NU, dar caut, sap adanc de fiecare data. Si mie mi-au placut. Va astept cu drag si alta data.