miercuri, 11 februarie 2009

Dimineata prin fereastra trenului



Nuditatea fara urme de pudoare a copacilor in asteptarea matasurilor verzi, albe, roze.

Dublura cerului in oglinda neregulata a lacului cu maluri frante, tinzand spre dezghet total.

Acoperisuri lucii, ascutimi, multitudini de culori avangardiste, in contrast cu chirpiciul predominant la doar 1 km distanta.

Abur evaporandu-se din pamantul inca amutit de frig, magie fara de care campul ar semana numai tristete.

Gunoaie, gunoaiele lumii, gunoaiele oamenilor, gramezi ce si-au castigat dreptul de proprietate asupra terenului.

Cer inalt, pastel de griuri, bleuri, auriu, orange, intregit de lumini binefacatoare si rarisime umbre.

Nori adapostindu-mi ingerii, ingerii mei, grupati dupa categorii de iubire mai mult decat dupa grade de rudenie.

Cale ferata brazdand pamantul, trasand traiectoria clara a drumului prescris spre a fi strabatut de doua ori pe zi.

Poduri izvoratoare de ganduri, mereu aceleasi ganduri, interminabile aceste ganduri.

Triade de turle desemnand locasurile Domnului, indemnand credinciosii la executarea semnului crucii.


Ochii-mi preafericiti de lumina diminetii descoperira intreg acest tablou dincolo de zoaiele verticale ce decorau fereastra trenului.

Sufletu-mi curata degraba murdaria obstacolului de sticla, adaugand tonuri si nuante imaginare, pastrate cu sfintenie din tablourile alor mei...

Niciun comentariu: