sâmbătă, 14 martie 2009

O destindere de sambata seara, purtatoare (sper) de somn dulce

Scotocind prin calculatorul personal, am dat peste acest filmulet, primit cu vreo cativa ani in urma de la un prieten si care imi produce de fiecare data aceeasi stare de bine.
Doresc, cu aceasta ocazie, sa ma declar public o fana a tuturor celor cu imaginatie creatoare de frumos si nou, indiferent de formele de exprimare. Arta frate! cu alte cuvinte.
Bucurati-va si voi, chiar daca este foarte posibil sa fi vazut asemenea secvente de o gramada de ori!
NU MERGE!!!
Offf! S-a dus iar somnu' linistit. Am vrut sa fac si eu o treaba si...se vede treaba ca nu-s in stare. Ori sunt bata, ori careva de la S.C.BLOGGER S.A. sau S.R.L. vrea sa ma falimenteze. S-o fi dus vreunul sa ma cante ca bat campii in vazul lumii si... Sau poate ca filmuletul meu era expirat, ca doar cat sa mai fie valabila si frantura asta de expunere?!
Deci si prin urmare, n-am decat sa va trimit link-ul, spre a vedea singuri cam "ce pot face doua maini dibace" plus o imaginatie din acelea cum ziceam mai sus.
Mai mult...ce sa fac si eu?... Astept eventual vreun prieten sau un necunoscut in treacat p-aici, care, impresionat de zbaterile mele spre descoperirea tainelor blogaritului, sa-mi dea o mana de ajutor sau o palma dupa ceafa. Multam anticipat!