luni, 9 martie 2009

Microtexte

In urma cu vreo doua saptamani, am descoperit "Microtexte"-le, o revista a lui Michael Haulica (vezi colierul de perle al bunicii) cu ... microtexte. M-am jucat si eu si i-am trimis cateva incercari. Azi mi-a publicat una: http://microtexte.wordpress.com/.
Daca vreti sa incercati, va urez "spor!" si..."inspiratie!", nu inainte de "distractie placuta!"
Mie cam atat mi-a iesit:

Dor de duca
Incaltat bocancii grei, spre a calca sigur, apasat. Saltat rucsacul. Indesat bine suflet deja evaporat. Soarele statea inca ascuns. Cerul, nu!Imagine fugara
Coliba de chirpici fu trezită de şuieratul trenului. Curtea dormita sub umbra rufelor impecabile. În sărăcia lor, le rămăsese doar curăţenia.Decor
Plaja era pustie. Marea se involbura disperata de absenta lor. Scoicile stiau ca iubirea a schimbat decorul. Acum e pe culmi de munte. Mana
Mainile vorbesc despre om. Rau! Nu va uitati la mainile mele! Ochii mei vorbesc destul. Imi rostesc sufletul in toate graiurile.

P.S. Am uitat sa va dau amanunte. Aceste texte trebuie sa contina aprox. 135-140 de caractere (adica litere, semne de punctuatie, pauze, etc.). Va lamureste Michael pe blog.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Superb blog! Imi place mult cum scrii.

Roxana Creanga spunea...

Bun venit la mine, Alma!Multam' pt.pretuire.Pe tine te-as servi cu o inghetata de ciocolata. Merele coapte...s-au dus. Nu e cazul sa ma intind la politeturi nesfarsite. Esti prezenta aici inca dinaintea venirii tale. E un semn, nu?