marți, 8 iunie 2010

Jucarii







Cautand niscai indicatii pretioase pentru cum sa mesteresc niste "chestii" din lemn pentru mica mea gradina, am dat peste alte minunatii. Mare arta, domnule, mare arta!!!
Daca sunt amatori atat de rabdatori incat sa nu tune si sa fulgere in vreme ce ar executa, macar si stilizat, ceva de genul acesta, sa-mi adreseze in scris o cerere si pun degraba si cu draga inima la dispozitia doritorilor si "Manualul mesterului" cu tot ce trebuie (de la unelte necesare, la schite si un fel de "film tehnologic":) = poze cu succesiunea operatiilor).
Pana una-alta, eu ma voi ocupa de gradina. Mai am in proiect niste rame, niste cuiere, o policioara, o lampa si mai vad eu ... pana la pensie. Atunci ma voi ocupa (probabil) si de jucarii pentru nepoti. Cam multe vise... Iar?!... Offf!!

Niciun comentariu: