joi, 23 aprilie 2009

Bucuria altor vremi, sau bucuria altora?!...


Dupa ce l-am ascultat pe Joshua Bell interpretand "Ladies in Lavender", ( http://www.youtube.com/watch?v=LeugstvSonM&feature=related ) am ajuns si la Brahms Hungarian Dance No 1, care m-a purtat in alta lume... Multumesc. Chiar trebuie sa multumesc cuiva pentru descretirea fruntii ridate excesiv de la o vreme.
Acum ma pregatesc pentru "Primavara" lui Vivaldi. Visinul din curtea mea a nins deja, iar mixandrele se bucura de cateva zile de soare. Vreau si eu!!! Urati-mi sa ma mai bucur! Mi-e dor...
Auditie placuta!


2 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

La cat mai multe astfel de momente !
Si multumesc :).

Roxana Creanga spunea...

Anielle, cu mult drag. Ideea blogului e sa impartasesti si altora cate ceva din "descoperirile" tale. Iata ca se intampla uneori ca dintr-un alt capat al spatiului asta fals sa mai apara cate cineva. Sunt convinsa ca blogul meu nu e unul dintre cele mult vizitate, dar bucuria venirii cuiva care sa se mai si bucure de ceea ce gaseste, e imensa. Bun venit! Mai treci, desi nu stiu daca voi mai fi "pe gust" curand.