sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Tristeti



4 comentarii:

Dorina spunea...

Chiar tristeti... Le remarcam si eu de cateva zile.

Roxana Creanga spunea...

Adina, iti multumesc pentru ca ai mai trecut pe la mine. Simteam nevoia unei cafele in doi/doua. Cu tristetile ma lupt cat pot; ma gandesc sa-mi pun o dorinta de Craciunul asta. Am vazut ca la unii se mai intampla si cate un miracol care-i scapa de ganduri negre. Cine stie...
Iti doresc din suflet bucurie multa!!

Dorina spunea...

Trec des pe la tine, e ca o cafenea linistita, unde te poti ascunde de frig si galagie.
In miracole eu nu prea cred, desi uneori imi pun cate o dorinta, chiar daca am observat ca astea au prostul obicei sa se implineasca dupa ciiiine stie cat timp, cand chiar uit de ele... Asa ca, da, pune-ti o dorinta. :)

Roxana Creanga spunea...

:). Mi-a mers la suflet cafeaua asta cu tine. Sa stii ca mi-am pus deja dorinta si astept sa vad ce o sa fie. N-o fi de Craciun, da' macar pana la jumatea lu' ianuarie sa fie ca de nu...cin' sa mai creada. Daca are de gand sa se implineasca mai tarziu, mi-e ca nu mai apuc sa ma bucur. Dar sa nu vorbesc de rau, ca sa nu se sperie Miracolul. :))