luni, 29 noiembrie 2010

Note ramase pe semnul de carte





Feeria noptii se intinde pe stradute mici, cu cafenele si baruri cochete, unde, la lumina lumanarilor indragostitii asculta jazz in surdina, unde turistii din toate colturile lumii se uita curiosi pe la ferestre, ca mai apoi sa-si continue drumul spre zonele “belle-vedere” din care sa poata privi visatori panorama Parisului.

***

Terasele improvizate inunda trotuarele, cu mesele lor aranjate pe un singur rand, cu scaunele puse pe o singura parte, asa incat, in vreme ce beau o cafea sau un pahar cu vin, perechile de toate varstele sa poata urmari promenada trecatorilor.


Nimeni nu se grabeste, nimeni nu tipa, totul pare de un calm ireal si de o eleganta discreta, rara.

***

Sena nu e deloc agitata. Se mai lasa tulburata doar din timp in timp de trecerea vapoarelor-restaurant, de pe care lucirile lumanarilor se oglindesc in intunecimea apelor.

***

Pare ca totul se petrece in alta lume.


3 comentarii:

Dorina spunea...

Vreau si eu la Paris...

Roxana Creanga spunea...

Nu sta pe ganduri!!!
Stii, eu nu fusesem niciodata, desi planuisem in repetate randuri, dar... Ca o ... "fraiera" incurabila ce ma aflu tot speram sa o fac vreodat' asa, cum e impamantenita vorba aia cu Parisul. Nu mi-a fost dat, dar nu regret nicio clipa. Mi-a mers la suflet. Cu mare greutate ma abtin sa nu "ma extaziez" aici pana la capat si sa povestesc toate cate am adunat in cateva zile. Sunt fara doar si poate o provinciala si o nesatula de chestii d'astea, rare, care se emotioneaza de multe ori pana la lacrimi de lucruri ce altota le par obisnuite. Nu-mi pasa ce crede lumea. Oricum, cu riscul de a parea exagerata, voi mai presara din cand in cand cate o postare cu subiecte sau poze de acolo.
Regret doar ca nu am darul de a exprima mai mult si ca nu sunt in stare sa fac fotografii mai bune.

Dorina spunea...

Dar sunt foarte frumoase pozele, la fel si insemnariel tale... Eu le astept. :)

Sper sa ajung intr-o buna zi sa il vad. Nu imi pasa cum si cu cine, doar sa il vad. Candva, stiam exact ce vreau sa vad, dupa ce citisem romanele de capa si spada, desigur. :)) Stiu si acum, doar ca am mai adaugat diverse pe lista. :)