miercuri, 26 mai 2010

... I - LUMINAT...


"Everything is Illuminated"


Sunflowers - Paul Cantelon


In the torture of hopeless melancholy,
In the bustle of the world's noisy hours,
That voice rang out so tenderly,
I dreamed of that lovely face of yours.
That voice rang out so tenderly,
I dreamed of that lovely face of yours.
Then to my soul an awakening came,
And there again your face appeared,
Like a vision, fleeting, momentary,
Like a spirit of the purest beauty.
Like a spirit of the purest beauty.

Pare-se ca versurile au fost inspirate de poezia lui Puskin: "Catre A.P. Kern", pe care am gasit-o in romaneste cam asa:

Mi-aduc aminte sfanta clipa:
Nainte-mi tu te-ai aratat,
Vedenie ce piere'n pripa,
Al frumusetii duh curat.
Oriunde trudnic pus-am pasul
In al vietii valmasag,
Eu auzeam sunandu-ti glasul,
Vedeam in vis chipul tau drag.
Trecut-au anii. In furtuna
S'a risipit visul senin,
Uitat-am glasul tau cum suna,
Uitat-am chipul tau divin.
In trist surghiun, in grea uitare
Priveam la zilele-mi ce mor,
Lipsit de crezuri, de'ncantare,
De viata, lacrimi si amor.
Ci'n suflet raze se'nfiripa:
Si iarasi tu te-ai aratat,
Vedenie ce trece'n pripa,
Al frumusetii duh curat.
Si inima-mi in piept tresare,
Si, beata, freamata de dor,
Si de credinta, de'ncantare,
De viata, lacrimi si amor.


http://www.youtube.com/watch?v=L8AhHEHIZFc&feature=related


Valse De Suzana - Paul Cantelon

Un film dintre cele rare. Un gand dintre cele foarte rare.
Un vis ... dintre cele obisnuite ... in "iluminare"...

Niciun comentariu: