marți, 26 mai 2009

OANA PELLEA - Jurnal


Din categoria "Oameni rari", sau pur si simplu "OAMENI", Oana Pellea, aschia care nu a sarit departe de trunchi, ci care nu poate fi desprinsa de el, lanseaza volumul

"JURNAL", publicat de Editura Humanitas

Joi, 28 mai, ora 18.00
la Libraria Carturesti - Ceainarie
Str. Arthur Verona, nr. 13

La eveniment participa distinsa si din suflet pretuita doamna Ioana Parvulescu si domnul Radu Paraschivescu, care vor vorbi despre cartea Oanei Pellea.

"Rog politicos a nu fi bănuită de nimeni de ipocrizie. În cazul meu e şi mai complicat, fiind vorba de un jurnal. Jurnal ce acoperă 6 ani din viaţă. Apar mama, tata, oameni, amintiri, imagini, experinţe, înţelegeri, dureri, bucurii. Am consemnat pentru mine fără gînd de publicare vreodată. Am consemnat şi nu l-am mai citit. Am încercat şi mi-a picat greu la suflet. L-am aruncat într-un “file” în stînga ecranului."

10 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos...si ce superb comentariu despre Oana Pellea!

Roxana Creanga spunea...

Multumesc, Anonim / Anonima. Orice gand, cuvant, ori fapta care vine din suflet, nu poate fi decat ceva frumos.

Anonim spunea...

ai citit jurnalul?
este genial!

Roxana Creanga spunea...

Scuze pt intarziere! Da, l-am citit pe nerasuflate, mai exact cu respiratia intretaiata de emotie, asa cum doar cu cartile Ioanei Parvulescu mi s-a mai intamplat in ultimul timp. Nu am talent sa fac un comentariu pe masura, dar nici nu il asteapta nimeni de la mine. Toate recenziile pe care le-am citit intre timp despre el au fost la superlativ. MERITA!

Anonim spunea...

E pacat sa alaturi numele scriitoarei Ioanei Parvulescu langa panseurile coelhonarde ale Oanei Pellea (altfel, o actrita remarcabila).

Roxana Creanga spunea...

Aici nu ma las. Nu e niciun pacat. Aceste doua doamne s-au "alaturat" dinainte de a o face eu (intr-un mod nevinovat,caci vorbeam de emotiile pe care mi le-au creat lecturile respective si acestea sunt ALE MELE, neputandu-le controla singura, cu atat mai putin sa mi le comande altcineva. NU am comparat nicicum cartile, care, oricum, nu pot fi comparate ). Dna. Parvulescu a fost una (poate cea mai importanta persoana) dintre cei care au incorajat-o/convins-o chiar pe Oana sa-si publice jurnalul. Prezentarea pe care a facut-o la conferinta de presa a dovedit si mai mult pretuirea acesteia. Repet: Jurnalul Oanei Pellea mi-a mers la suflet. Multumesc, indiferent ca parerea dvs. e una contrara anumitor asteptari.

Studentu' spunea...

Acum vad ca ai publicat ceva de jurnalul ei. Cand ti-am mai povestit de ea, vorbeam strict din descoperiri din alta parte. Dar, asta nu poate insemna decat: ca ar fi fain sa caut si eu cartea aceea. Cine stie, cand, cum... ce.

Roxana Creanga spunea...

Multumesc si pentru acest comentariu si, daca ati fost un student cuminte, v-as sugera sa scrieti Mosului sa va aduca el cartea. Cine stie... Eu una vreau sa mai cred in minunile Craciunului. Incercati si dumneavoastra!

Studentu' spunea...

Haha. Am sa incerc sa-i scriu...
Cu gandul i-am scris deja. Poate citi ganduri? Ma indoiesc, dar cine stie (ce va veni)...

Roxana Creanga spunea...

Nu uita sa pui adresa la expeditor, fiindca de cand a imbatranit, mosul asta are nevoie de destinatii scrise "in clar". Si nu uita ca Mos Craciun exista!