joi, 14 mai 2009

Am bocanci noi!!!!!!






Mi-am cumparat bocanci noi. Acum astept urmarea, pentru ca nici nu ma gandesc sa-i tin in cutie. Am vrut sa ma incalt de azi cu ei, dar m-am gandit ca si asa se vorbeste de posibile disponibilizari si... sa nu dau motiv de "probleme de sanatate mintala". Asa ca m-am gandit la doua variante de actiune:
1. Cadouri pentru restul familiei de Constantin si Elena in aceeasi nota plimbareata si "drum bun, Crengilor, pe coclauri!", sau:
2. Inscriere intr-un club de montagnarzi (am selectat deja cateva adrese) si: "va rog frumos sa ma scuzati, dar... eu v-am propus, v-am oferit, v-am asteptat, dar daca nu si nu..."
Sa vedem, pana se hotarasc oamenii, cum era montagnardul de altadata si ce ne asteapta prin muntii patriei (deocamdata).
Una peste alta, iata ca visul deveni intr-o zi realitate...Sa vedem cu restul viselor cum va fi.

Un comentariu:

Roxana Creanga spunea...

M-am intors la aceasta postare cu completari/noutati si altele. Pe scurt: cadorisit fiica plus sot cu bocanci mai ceva ca ai mei, copilul si cu rucsac asortat, primit multumiri prelungi si sincere, dedus nerabdarea familiei de a se urni catre paduri, rape, carari si creste. Studiat, cercetat, planuit trasee pentru 1, 2, 3 zile. Voi reveni cu povestiri si poze, ocazie cu care voi deschide inca un blog dedicat exclusiv calatoriilor.