duminică, 26 decembrie 2010

Sarbatori cu SANATATE, liniste si vise implinite!!




4 comentarii:

Dorina spunea...

Ah, la noi nu e pic de zăpada şi e foarte neobişnuit Crăciunul aşa...

Ţi-am adus o ciocolată caldă. :)

http://www.moxieq.com/wp-content/uploads/2010/12/hot-chocolate.jpg

Roxana Creanga spunea...

Multam MULT!! Nici aici nu e zapada, dar am adus-o din pozele de anul trecut, macar asa, pentru mai buna visare.
Tare buna ciocolata ta, mai ales la vremuri ca astea.

Mihaeladm spunea...

buna Roxana, am ajuns intamplator pe blogul tau, google-ul e mare! :)
Am gasit aici poze foooarte frumoase, daca tu le-ai facut felicitari, am gasit si versurile in franceza, deci m-am simtit in largul meu pe blogul tau.
Apoi am vazut o seama de link-uri catre evenimente ploiestene, deci banuiesc ca suntem concitadine si atunci cu atat mai mult a trebuit sa te salut. :)

Roxana Creanga spunea...

Bun venit, Mihaela! Multumesc pentru vizita si pretuire.
Fotografiile sunt in cea mai mare parte ale mele, cu mici exceptii in cele mai vechi postari. Nu-s chiar cine stie ce, dar ma bucur ca-s ale mele, ca de orice nimic pe care am sentimentul ca-l las in urma, ca sa vorbeasca candva despre mine.
Din pacate nu prea am mai tinut pasul cu evenimentele urbei. Sper ca anul urmator sa am o activitate mai serioasa aici sau deloc.
Iti doresc numai bine si te astept oricand cu drag.