sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Despre vise ... in fel si chip

Victor Hugo
"A visa, asta-i fericirea; a astepta, asta-i viata."
"A visa inseamna a crea. O dorinta este o chemare. Sa construiesti o himera inseamna sa provoci realitatea."
"A visa inseamna a plana in apoteoze, este a intelege."
"Visul care e spontan isi pastreaza chiar in ceea ce e urias si ideal chipul nostru spiritual."
"Fiecare viseaza necunoscutul si imposibilul in felul sau."
"O farama de visare e buna ca un narcotic in doza mica; visarea adoarme febrele cateodata prea mari ale inteligentei care se framanta si da nastere unui abur blajin si proaspat ce indulceste contururile prea aspre ale gandirii pure, umple golurile si intervalurile si netezeste ascunzisurile ideilor."

Magazinul de vise - Mircea Baniciu
http://www.trilulilu.ro/claudya67/fd59f829b22548

Magazinul meu de vise - Stefan Iordache
http://www.youtube.com/watch?v=mMdMWSF1Tio&feature=PlayList&p=0DDBF7F3D3279E41&playnext=1&playnext_from=PL&index=6




VIS - Ioan Luchian Mihalea si Song


6 comentarii:

Anonim spunea...

stimata doamna,

va cunosc demult, din anul doi de facultate; m-ati ajutat odata si n-am sa uit ajutorul dvs.; cu toate ca, probabil, nu va mai aduceti aminte; however, v-am urmarit blogul si, daca-mi e permis, va transmit un cantecel care-mi place mult in ultimu' timp; n;u stiu;, ma simt bine gandindu'ma sik la dvs. stiu ca ziua dvs e in ianuarie, asa ca va urez la multi ani;, din Canada:

http://www.youtube.com/watch?v=NtH7bPFdbvE

Anonim spunea...

am 38 de ani si iti scriu din Spania; urmaRESC tacuta blogul tau de aproape un an de zile; vreau sa-ti spun ca-mi place; poate daca-ai fi un pic mai optimista.. oricum aceleasi lucruri ti se vor intampla in viata; cel putin asa mi se pare mie; iti scriu fiindca e ziua ta \asa rezulta din CV/ eu lucrez sezonier aici, dar ma simt bine, cu toate ca suntmai singura ca tine ( tu care inteleg ca stai acasa, in \ploiesti\) asa ca "la multi ani "si mergi pe linkul:\http://www.youtube.com/watch?v=g0xedBaKYh0

Roxana Creanga spunea...

Iti multumesc pentru gand si pentru asa o "rasplata". Poate te-oi fi ajutat (incerc mereu sa fac atat cat pot, chiar si mai mult decat as putea, ca sa intind o mana). Daca zici de facultate..., pe multi ii ajutam prin anii terminali, dar...nu conteaza asta. "Rasplata" ta e cu mult mai mare decat as putea spera vreodata, mesajul tau venind intr-un moment in care chiar simt mari tristeti cauzate de si mai mari singuratati. Iti intorc gandurile cu cele mai sincere urari de bine si la tine, acolo in Canada.

Roxana Creanga spunea...

Multumesc, draga mea anonima din Spania! Ai dreptate, daca tot se vor petrece lucrurile la fel, sa incerc sa fiu mai optimista, ca doar destul a durat perioada gri (as exagera sa o fac neagra) din viata mea. Ma bucur ca cv-ul meu a ajuns la tine si ca esti atat de aproape. Nu stau acasa, muncesc chiar destul de departe de casa. Si chiar nu stiu ce as fi facut sa nu am serviciul meu...M-ai nimerit tare, tare bine cu dedicatia muzicala. Multam mult si pentru asta. Mi-ar face placere sa corespondam - ajuta in singuratate.

Anonim spunea...

coleg de liceu/nu mai stiu cum te chema.tu esti roxanaV?/ploiestean/

Roxana Creanga spunea...

Da, sunt Roxana Vladescu. Multam si tie pentru aparitie si tare m-as bucura sa stiu cine esti, "ploiesteanule", caci sunt foarte putini cei din liceu despre care mai am vesti. In alte vremuri parca ne-am gasit mai usor unii pe altii, dar cred ca deja imbatranim...Cine se lasa imbatranit. Eu nu, nu inca. Sa auzim de bine!