joi, 31 decembrie 2009

Urari d'ale mele


In noaptea de Revelion va urez tuturor:
Anul Nou cu SANATATE, VISE IMPLINITE, DRAGOSTE si PACE !

E clar ca poza din postare nu e de acum, dar am pastrat-o de la ultima zapada si de la ultimii turturi din bradul de afara. N-am apucat sa pun poze cu bradul din casa, ca sarbatorile astea...

Tot ce leaga insa fotografia asta de noaptea care urmeaza este rasaritul Soarelui pe care-l voi astepta si maine dimineata, ca si in dimineata in care, trezindu-ma cu marea de zapada in curte, m-am bucurat de rasarit inainte de a pleca la serviciu. Asa si maine. Ma voi uita dupa Soare, sperand ca prima lui aparitie din anul ce va incepe sa-mi aduca FERICIREA pe care mi-o doresc si pe care V-O DORESC TUTUROR din tot sufletul!!

LA MULTI ANI!!!

Un comentariu:

A spunea...

Sanatate! Restul, tine de tine.